CASPER VİA AKILLI TELEFON YAKINDA SATIŞTA

Intel ile işbirliğine giden Casper, Android işletim sistemli 1 GB RAM’e sahip akıllı telefon üretecek. Casper, Intel ile işbirliği yaparak akıllı telefon pazarına adım attı. 

Gelecek ay satışa sunulmaya başlanacak VIA adlı telefon Android işletim sistemiyle geliyor. 8 GB dahili hafıza yer alıyor

Telefonlarını VIA ismiyle satışa sunacak olan Casper’da ilk ürün 4.7 inç, 1280x720 piksel ekrana sahip A6108 modeli oldu. Intel Atom işlemci kullanan cihaz, Android işletim sisteminin 4.1.2 sürümünü kullanıyor. 

1 GB RAM’i bulunan telefon, 8 GB dahili hafızaya sahip. 8 megapiksel kamera Telefonda biri önde diğeri arkada iki adet kamera bulunuyor. Arka kamera 8 megapiksel çözünürlük sunuyor. Ön kamera ise 1.3 megapiksel çözünürlük desteği veriyor. 

Micro SD kart desteği Yekpare bir gövdeye sahip olan telefonda 32 GB’a kadar destek veren microSD bellek yuvası da yer alıyor. GPS,Wi-Fi, Bluetooth gibi özellikleri bulunan telefon, haziran ayının başından itibaren satışa sunulacak. 

4 tablet daha çıktı Casper, giriş ve orta seviyeye yönelik 4 yeni tablet daha satışa sundu. Modeller, 10.1, 8 ve 7 inçlik olmak üzere 3 farklı boyuta sahip. Çift çekirdekli ve Android işletim sistemli tabletlerin fiyatları 279-699 lira.BUGÜN
Blogger tarafından desteklenmektedir.