Egepen Deceuninck Assist Tüm PVC profil kapı ve pencerelerin sorunları çözülecek

Egepen Deceuninck, başlattığı Assist projesiyle birlikte tüm Türkiye’ye yayılan teknik servis bayileri ile kullanıcılarının yaşadığı sorunlara kısa sürede çözüm buluyor. 

Türkiye’nin 55 ilinde, 150 bayide başlatılan ve PVC sektöründe ilk kez gerçekleştirilen Assist projesiyle birlikte kullanıcıların PVC ürünlerinde yaşadığı tüm sorunlar gideriliyor 

 Türkiye’nin önde gelen PVC markası Egepen Deceuninck, Assist projesiyle birlikte yine sektöründe bir ilke imza attı. Egepen Deceuninck, organize ettiği teknik servis bayileriyle birlikte, kullanıcıların sorunlarını artık profesyonelce ve hızlı bir şekilde çözmeye başladı. 

Proje kapsamında Türkiye’nin 55 ilinde, 150 farklı bayi Assist hizmeti vermeye başladı. Egepen Deceuninck bu projeyle birlikte PVC’lerinde sorun yaşayan kullanıcılara “tek fiyat politikasıyla” hizmet veriyor. 

Projeyle ilgili bilgiler veren Egepen Deceuninck Satış ve Pazarlama Müdürü Tamer Özen, 2017 sonuna kadar Türkiye’nin her yerinde Assist projesini hizmete sokacaklarını belirtti. 

En çok ağırlık verilen bölgelerin İstanbul, İzmir, Bursa, Ankara, Adana ve Antalya olduğunu ifade eden Özen, hem bayilerden hem de kullanıcılardan projeyle ilgili çok olumlu geri dönüşler aldıklarını vurguladı. Yaşanan problemler havuzda toplanıyor 

Özen, en çok karşılaşan problemlerle ilgili “PVC pencerelerindeki kanat ayarsızlıkları, çift açılım arızası, ısı kaybı, su ve rüzgar girmesi ve buna benzer konularda şikayetler aldık. Bu problemleri eğitimli personel kadromuz hızlıca çözüyor. Ayrıca bir daha bu sorunların yaşanmaması için de Egepen Deceuninck olarak, tüm bilgileri bir havuzda topluyoruz. 

Kullanıcılarımızın problemlerini kalıcı bir biçimde çözmek için çalışmalarımız sürüyor” dedi. “Servis kalitesinde standart belirledik” Tüm kapı ve pencere ürünlerine hizmet vereceklerini ifade eden Özen, 2 yıllık garanti süresi dolan ürünlerde yaşanılan sıkıntılara çözüm bulacaklarını, Assist’te tek fiyatlı servis hizmet uygulamasının geçerli olduğunu ve yaşanılan probleme göre standart fiyat uygulamasını hayat geçirdiklerini belirtti. 

Proje kapsamında eğitimden geçirilen bayilerin kurumsal kimlik çerçevesinde belirlenen ortak kıyafet ve ekipman kullanacağına da not düşen Özen, “Assist’le birlikte Egepen Deceuninck olarak, servis kalitesinde de bir standart belirledik” açıklamasını yaptı.
Blogger tarafından desteklenmektedir.