AKBANK’TAN BEN BİLMEM İKİZİM BİLİR

Akbank'ın katkılarıyla, Kanal D'de 9 Haziran'da yayınlanacak "Ben Bilmem İkizim Bilir” özel programına katılmak isteyen ikizlerin 29 Mayıs'a kadar başvurmaları bekleniyor. 


Programda Akbank, İkizler’e altın fırsat sunuyor. “Akbank Farkı”nın vurgulandığı “Zıt İkizler" kampanyası çerçevesinde Akbank, gerçek yaşamın ikizlerine altın yağdırıyor. 

Kanal D'de yayınlanan, İlker Ayrık’ın sunduğu "Ben Bilmem Eşim Bilir" programı, Akbank'ın katkılarıyla, 9 Haziran'da "Ben Bilmem İkizim Bilir” özel programı olarak yayınlanacak. 

Programa katılma şansını yakalayıp yarışmayı kazanan ikizler, yarışma ödüllerine ek olarak Akbank'tan 50 çeyrek altın değerinde "Altın Hediye Çeki" kazanacak. 

Yarışmaya katılmak isteyen ikizlerin, 29 Mayıs tarihine kadar, www.ikizinialdagel.com adresine girerek katılım için başvuruda bulunmaları gerekiyor. "Ben Bilmem İkizim Bilir” özel programını, Akbank'ın "Zıt İkizleri"nden, Nuri (İlker Ayrık) sunacak.
Blogger tarafından desteklenmektedir.