MÜŞTERİ HİZMETLERİ DÜNYASI 3. CALL CENTER ZİRVESİ’NDE BULUŞUYOR
Nice Medya tarafından düzenlenen ve kamu, bankalar, perakende markaları ve enerji sektörlerinin müşteri hizmetleri/çağrı merkezlerini buluşturan Call Center Zirvesi, bu yıl 3. kez “Müşterinizi Tanıyor Musunuz?” teması ile 5 Haziran’da, Haliç Kongre Merkezi’nde gerçekleşecek.
Dünya çapında öncü müşteri hizmetleri projelerine imza atan markalar ve kurumların sahneye çıkarak deneyimlerini paylaşacakları, 3.Call Center Zirvesi’nde bu yıl oturumlar Tematik Salon ve Teknoloji Salonları’nda gerçekleşecek.
Tematik salonda; elektronikten e-ticarete, bankalardan enerji sektörüne, ulaşımdan beyaz eşyaya kadar çeşitlenen yelpazede, çok sayıda marka, müşteri hizmetleri çalışmalarını ve yenilikçi yaklaşımlarını aktaracak.
“Müşterinizi Tanıyor Musunuz?”
Çağrı merkezlerinin son dönemde en önemli gündemi olan “Müşteriyi Tanımak” kavramı Zirve’nin bu yılki temasını oluşturdu.
Omnichannel, big data, fast data, tekil görünüm ve analitik kavramları ile şekillenen müşteriyi tanıma sürecinde en önemli araç olan teknoloji konusu da bu yıl Zirve’de kendisine özel bir salonla yer buldu.
Tüm gün boyunca çağrı merkezi teknolojilerinin ve altyapılarının anlatılacağı oturumlar, sektörün IT profesyonellerine ve çağrı merkezi kurmak isteyenlere hitap edecek.