TOTAL, DÜNYA GENELİNDE KURUMSAL BİR REKLAM KAMPANYASI BAŞLATIYOR

Total, 2 Ekim'de 21 ülkede aynı anda yeni bir reklam kampanyası başlatıyor. 

Petrol, doğal gaz ve güneş enerjisi alanlarında büyük bir küresel firma olan Total Grubu, marka bilinirliğini artırmak ve Total'in lider bir enerji markası olduğuna dair farkındalığı güçlendirmek istiyor. 

Bu büyük çaplı proje, yine büyük çaplı bir tutkuyu desteklemek amacıyla tasarlandı. Total Grubu, sürekli gelişim taahhüdünü dile getirerek, iletişimi ticari faaliyetlerinde büyüme sağlamak amacıyla kullanıyor. 

"Daha İyi Enerji Taahhüdü", 2014 yılının başlarında benimsenen bu yeni slogan, altını çizdiği mesajı göstermeyi ve sunmayı hedefleyen bir kampanyayla tanıtılıyor. Kurumsal İletişimden sorumlu Kıdemli Başkan Yardımcısı Jacques-Emmanuel Saulnier'in dediği gibi: "Bu slogan bizim kim olduğumuzu ve neyi başarmak istediğimizi ifade ediyor: 

Sorumlu bir enerji geleceği için faaliyetleri güven veren bir Şirket olmak." Publicis tarafından hazırlanan bu kampanya, enerjinin daha güvenli, daha erişilebilir, daha verimli ve daha inovatif, yani kısaca "Daha İyi" olması için Total çalışanlarının her gün gösterdiği çabaları vurguluyor. Kampanya Rusya'dan Güney Afrika'ya, ABD'den Endonezya'ya kadar uzanan Total tesislerinde filme alınan bir reklamın etrafında şekillendirildi. 

Bu reklam, dünya genelinde 80'e yakın kanalda 30, 60 ve 90 saniyelik versiyonlar halinde yayımlanacak. Ayrıca, 230'dan fazla basın organında Total'in şu anda bile daha iyi enerji taahhüdünü nasıl yerine getirmekte olduğunu gösteren gerçeğe dayalı reklamlar yayımlanacak. 

Total Grubu ve reklam ajansı daha etkin bir çalışma elde etmek için Total çalışanlarını içeren bir görselden, çok kısa bir metinden ve kurumsal slogandan oluşan ve bunların spesifik bir vaka ile desteklendiği kısaltılmış bir tasarımı tercih etti. 

Kampanya kapsamında aynı zamanda 15 uluslararası havalimanında, internette ve sosyal ağlarda da reklamlar yayımlanacak. Hiçbir şey şansa bırakılmadı: Yapılan hesaplamalara göre Total'in yeni reklam kampanyası dünya genelinde 450 milyondan fazla insana ulaşabilecek.
Blogger tarafından desteklenmektedir.