SATIŞ SÜRECİ TAKİBİ CRM’DE YAPILIR

Değişen pazar, bilginin değerli olması ve sürekli yenilenmesi CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi) ürünlerinin gelişmesine; işletmelerin de CRM kullanımına katkı sağlıyor. 

Araştırmalara göre 20 milyar doları aşan CRM pazarında şirketlerin yüzde 40’ı bulut tabanlı çözümler kullanıyor. Kolay ve pratik kullanımıyla binlerce KOBİ tarafından tercih edilen Ofisim.com, müşterilerle aylar öncesinden yapılan görüşmelerin tüm detaylarını hatırlayabiliyor; işletmelerin zaman, kâğıt ve enerji israfını ortadan kaldırıyor. 

Müşterileri yakından tanımak ve onlara özel çözümler gerçekleştirmek isteyen şirketler son dönemde CRM’i daha fazla tercih ediyor. Bir taraftan şirketlerin müşterilerini elinde tutma isteği bir yandan yaygınlaşan bulut tabanlı CRM uygulamaları CRM pazarını büyütmeye devam ediyor. 

Değişen rekabet ortamında bir adım önde olmak için özellikle KOBİ’ler tarafından tercih edilen Ofisim.com şirketlere uygun maliyet avantajları getiriyor. Hiçbir risk almadan 30 gün boyunca ücretsiz deneme imkanı tanıyan Ofisim.com şirketlerin verilerine online bankacılık hizmeti düzeyinde güvenli şekilde ulaşmalarına olanak sağlıyor. 

KOBİ’lerin bulut tabanlı satış sonrası ilişkilerin yönetebileceği ve ekip içi iletişimi güçlendiren bulut CRM uygulaması Ofisim.com; emlak, otomotiv, pazarlama, endüstri, danışmanlık, turizm gibi birçok sektör tarafından tercih ediliyor.
Blogger tarafından desteklenmektedir.