HATTAT TRAKTÖR 11 ÜLKEYİ GEZİYOR

Yurt dışındaki faaliyetlerine hız vermeye hazırlanan Hattat Traktör, ilk hedef olarak Avrupa’yı belirledi. 

4 Temmuz’a kadar Avrupa’nın 11 ülkesinde İngiliz Perkins Motors’la etkinlikler düzenleyecek olan Hattat Traktör, Avrupalı çiftçiye Türk traktörlerinin gücünü tanıtacak. 

Hattat Grubu bünyesinde yer alan Hattat Traktör, Avrupa’da vites büyütmeye hazırlanıyor. 4 Temmuz’a kadar 1,5 ay boyunca tam bir Avrupa turnesine çıkacak olan Hattat Traktör, İngiliz Perkins Motors ile birlikte 11 ayrı ülkede etkinlikler düzenleyerek Avrupalı çiftçiyi Türk tarımcısının peşine takacak. 

AVRUPALI ÇİFTÇİ TEST EDECEK 
Konuyla ilgili konuşan Hattat Traktör Yönetim Kurulu Başkanı İbrahim Hattat şunları söyledi: “Yıllarca çiftçilerimiz Avrupalı çiftçileri takip etti. 

Şimdi onlar bizim çiftçimizi takip edecek. Artık Avrupa’daki çiftçiler bizim çiftçilerimizin kullandığı ve test ettiği traktörlere güvenerek traktör satın alıyorlar. 2016 yılında da Avrupa’daki büyümemize hız vermeyi hedefliyoruz. 

Biliyorsunuz gerek coğrafi olarak, gerekse de toprak özellikleri açısından Türkiye’deki tarımsal koşullar, Avrupa’ya göre daha zorlu. İşte biz de araçlarımızı bu daha zorlu koşullarda test ederek üretiyoruz ve Avrupa’ya ihraç ediyoruz. Avrupalı çiftçilerin de ürettiğimiz traktörlerin kalitesini test edebilmeleri için yurtdışında tarla denemeleri ve bir dizi fuar ve aktiviteler yapacağız. 

Başta Macaristan olmak üzere, Slovakya, Çek Cumhuriyeti, Slovenya, Hırvatistan, Bosna Hersek, Sırbistan, Kosova, Makedonya, Romanya ve Bulgaristan’daki çiftçiler traktörlerimizi yapacağımız etkinlikler sonucunda tarlada da test edebilecekler” 

“HEDEFİMİZ DÜNYADA İLK 10” 
Hattat traktörlerinin beş kıtada 80’den fazla ülkede tarla sürdüklerini ifade eden İbrahim Hattat, “Sektörde takip eden değil takip edilen bir marka yaratacağız. 

Hattat Traktör olarak katıldığımız tüm yarışmalardan derece ile döndük. 2010 yılında Polonya da “Yılın Traktörü”, 2011 ve 2013 yıllarında İrlanda’da ve Letonya’da “Pulluk Şampiyonu” ve 2014 yılında da Moldova’da Gümüş Madalya kazandık. 

Yurtdışında tercih edilen global bir marka olmak için gerekli yatırımları ve uzun vadeli iş planlarımızı hazırladık. Hızla büyüyoruz. Hedefimiz 2023 yılında dünyada en çok tercih edilen ilk 10 marka arasına girmek” ifadelerini kullandı.
Blogger tarafından desteklenmektedir.