ECZACIBAŞI DİSPO YENİ LOGOSU İLE PROFESYONELLERİN MARKASINA HIZ KATACAK
Ev dışı tüketim pazarında faaliyet gösteren Eczacıbaşı Profesyonel, hijyen destek kategorisinde yaratıcı çözümler sunan markası Dispo’nun logosunu yenileyerek marka kimliğine yeni bir ivme kazandırdı.
Turuncu rengi ve tavşan logo tasarımıyla dikkat çeken yeni kurumsal kimlikle ilk hedef, yıllardır oluşturulan ‘kalite ve güven’ kimliğine ‘hız, üretkenlik ve yaratıcılığı’ da eklemek.
Eczacıbaşı Tüketim Ürünleri Grubu’nun ev dışı tüketim pazarında faaliyet gösteren şirketi Eczacıbaşı Profesyonel’in her geçen gün büyüyen ev dışı tüketim sektöründeki yeni yatırımları ve yenilikleri devam ediyor.
Selpak Professional, Marathon, Maratem, Tana Professional gibi önemli markalarla sektörde öncü konumda olan Eczacıbaşı Profesyonel, hijyen destek kategorisi markası Dispo’yu da yenileyerek markaya yeni bir soluk kazandırdı. “Yaratıcı, üretken ve inovatif yanımızı göstermeyi hedefledik”
Eczacıbaşı Profesyonel Genel Müdürü Yeşim Roth, Dispo’nun yeni logosu ve kurumsal kimliğiyle sektörde adından söz ettireceğine inandıklarını ifade ederek “Yenilenen marka kimliğimiz ve turuncu rengimizle temizlik ve hijyen alanında profesyonellerin en güvendiği yardımcısı olmaya devam edeceğiz.
2016 yılında Eczacıbaşı güvencesinin yanı sıra farklı ürün gruplarına da sahip olduğumuzu ve işletmelerin en kaliteli ürünlere en uygun fiyatlarla ulaşabileceklerini anlatmak istiyoruz” dedi. Türkiye’de ev dışı tüketimde pazar hacminin 50 milyar TL’ye ulaştığını belirten Roth, sektörde her yıl yüzde 15 ile 20 arasında bir büyümenin gerçekleştiğini ifade etti.
Dispo’nun yenilenen yüzü ile birlikte pazar paylarını artırmayı hedeflediklerini söyleyen Roth, hijyen destek kategorisinde pazarın en çok tercih edilen markası olma hedefiyle yola çıktıklarını vurguladı. Eczacıbaşı Profesyonel, gerçekleştirilecek yoğun iletişim aktiviteleriyle marka bilinirliğini artırarak Dispo markası ile işletmeler arasında güçlü bir bağ kurmayı hedefliyor.
Yenilenen logo ve marka kimliğinin Dispo’nun uzun yıllardır sektörde özellikle altını çizdiği ‘kalite ve güven’in yanına ‘hız, üretkenlik ve yaratıcılığı’ da eklediğinin altını çizen Roth değişim hikayesi ile ilgili şunları söyledi. “Yeni logomuz ve renklerimiz markanın kimliğiyle son derece uyumlu.
Logonun hareketli bir görünüme kavuştuğu yeni tasarımda yaratıcı, üretken ve inovatif yanımızı da göstermeyi istedik.” 10 farklı ürün grubuyla işletmelerin yardımcısı Eczacıbaşı ailesinin bir üyesi olan Dispo; yenilenen logosu, renkleri ve marka kimliğiyle hijyen destek kategorisinde işletmelere hızlı ve yaratıcı çözümler sunuyor.
Dispo’nun 10 farklı ürün grubu içerisindeki ana ürün grupları çöp torbası, temizlik ekipmanları ve klozet kapak örtüsünün yanında karton bardak, özel üretim peçete ve özel üretim airlaid peçete, sünger&bez, yer pedleri, lamineli muayene masa örtüsü, bardak altlığı gibi geniş ürün yelpazesi yer alıyor.
Eczacıbaşı Tüketim Ürünleri Grubu’nun ev dışı tüketim pazarında faaliyet gösteren şirketi Eczacıbaşı Profesyonel’in her geçen gün büyüyen ev dışı tüketim sektöründeki yeni yatırımları ve yenilikleri devam ediyor.
Selpak Professional, Marathon, Maratem, Tana Professional gibi önemli markalarla sektörde öncü konumda olan Eczacıbaşı Profesyonel, hijyen destek kategorisi markası Dispo’yu da yenileyerek markaya yeni bir soluk kazandırdı. “Yaratıcı, üretken ve inovatif yanımızı göstermeyi hedefledik”
Eczacıbaşı Profesyonel Genel Müdürü Yeşim Roth, Dispo’nun yeni logosu ve kurumsal kimliğiyle sektörde adından söz ettireceğine inandıklarını ifade ederek “Yenilenen marka kimliğimiz ve turuncu rengimizle temizlik ve hijyen alanında profesyonellerin en güvendiği yardımcısı olmaya devam edeceğiz.
2016 yılında Eczacıbaşı güvencesinin yanı sıra farklı ürün gruplarına da sahip olduğumuzu ve işletmelerin en kaliteli ürünlere en uygun fiyatlarla ulaşabileceklerini anlatmak istiyoruz” dedi. Türkiye’de ev dışı tüketimde pazar hacminin 50 milyar TL’ye ulaştığını belirten Roth, sektörde her yıl yüzde 15 ile 20 arasında bir büyümenin gerçekleştiğini ifade etti.
Dispo’nun yenilenen yüzü ile birlikte pazar paylarını artırmayı hedeflediklerini söyleyen Roth, hijyen destek kategorisinde pazarın en çok tercih edilen markası olma hedefiyle yola çıktıklarını vurguladı. Eczacıbaşı Profesyonel, gerçekleştirilecek yoğun iletişim aktiviteleriyle marka bilinirliğini artırarak Dispo markası ile işletmeler arasında güçlü bir bağ kurmayı hedefliyor.
Yenilenen logo ve marka kimliğinin Dispo’nun uzun yıllardır sektörde özellikle altını çizdiği ‘kalite ve güven’in yanına ‘hız, üretkenlik ve yaratıcılığı’ da eklediğinin altını çizen Roth değişim hikayesi ile ilgili şunları söyledi. “Yeni logomuz ve renklerimiz markanın kimliğiyle son derece uyumlu.
Logonun hareketli bir görünüme kavuştuğu yeni tasarımda yaratıcı, üretken ve inovatif yanımızı da göstermeyi istedik.” 10 farklı ürün grubuyla işletmelerin yardımcısı Eczacıbaşı ailesinin bir üyesi olan Dispo; yenilenen logosu, renkleri ve marka kimliğiyle hijyen destek kategorisinde işletmelere hızlı ve yaratıcı çözümler sunuyor.
Dispo’nun 10 farklı ürün grubu içerisindeki ana ürün grupları çöp torbası, temizlik ekipmanları ve klozet kapak örtüsünün yanında karton bardak, özel üretim peçete ve özel üretim airlaid peçete, sünger&bez, yer pedleri, lamineli muayene masa örtüsü, bardak altlığı gibi geniş ürün yelpazesi yer alıyor.