MİCHELİN’İN DİJİTAL EKOSİSTEMİ YENİLENDİ
Dünya’nın en büyük lastik üreticilerinden Michelin, müşterilerinin istedikleri her an Michelin hizmet ve kalitesine ulaşabilmesini sağlamak amacıyla dijital dünyaya entegre oluyor.
125 yıllık tecrübesiyle yol, yaya ve sürücünün ihtiyaçlarını karşılamak için çalışan Michelin, dijital dünyadaki varlığını tüketicilerine en iyi hizmeti sunabilmek için artırıyor. Michelin, “Yenilik”, “tutku”, “performans” ve “sorumluluk” ana temalarıyla global internet sitesi michelin.com. ‘u yeniliyor.
Ziyaretçilerini yeni temalı internet sitesiyle karşılayan Michelin, dijital ekosistemin diğer önemli platformlarından Facebook, Youtube ve Linkedin için de hayata geçirdiği yeniliklerle müşterileriyle daha aktif bir ilişki geliştirmeyi amaçlıyor.
Farklı tüketici kitleleriyle farklı platformlar yoluyla etkileşim sağlamayı amaçlayan Michelin, www.facebook.com/Michelin global sayfasında, takipçilerinin yeni teknolojiler ve lastikler hakkında iletişime geçmesini hedefliyor. www.youtube.com/user/michelin kanalında ise videolarını yayınlanacak olan Michelin, bu sayede daha geniş kitlelere ulaşarak görsel içeriklerini artırmayı amaçlıyor.
Profesyonellerin platformu Linkedin de Michelin’in dijital ekosisteminin bir parçası olarak ön plana çıkıyor. Michelin, potansiyel adaylara kariyer fırsatı sunmasıyla dinamik, iletişime açık ve katılımcı bir platform olan Linkedin yoluyla yeni kitlelere ulaşacak.