TOYOTA PLAZA AKKOYUNLU, AVRUPA MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ ÖDÜLÜNE SAHİP OLDU

“2014 Toyota Avrupa Müşteri Memnuniyeti Ödülleri' kapsamında satış ve satış sonrası müşteri memnuniyetindeki üstün başarısı ile Bursa Toyota Plaza Akkoyunlu ‘Ichiban’ ödülüne layık görüldü. 
2014 yılı Toyota “Ichiban” Avrupa Müşteri Memnuniyeti Ödülleri’ni kazananlar Cannes’te düzenlenen bir törenle açıklandı. Cannes’te düzenlenen törende, satış ve satış sonrası hizmetlerde müşteri memnuniyetinde gösterdiği performans ile Türkiye’den Bursa Toyota Plaza Akkoyunlu, büyük ödüle layık görüldü. Bursa Toyota Plaza Akkoyunlu’nun ödülü, Toyota Avrupa Başkanı ve CEO’su Didier Leroy tarafından Bayi Sahibi Orhan Coşkun’a takdim edildi. 

Toyota’nın Avrupa bölgesindeki yaklaşık 2 bin 300 bayisinin, marka standartlarına göre sürekli takip edilen performans sonuçlarının değerlendirildiği ödül sürecinde Toyota Plaza Akkoyunlu, zorlu kriterleri aşmayı başaran 32 bölgeden 44 bayi arasındaki yerini aldı. Ödül töreninde konuşan Toyota Avrupa Başkanı ve CEO’su Didier Leroy, müşterilere sunulan mükemmel hizmetin Toyota’nın en temel felsefesi olduğunun altını çizerek “En üst seviyede ürün ve hizmet kalitesiyle müşterilerin duygularıyla temas halindeyiz. 

Bu yönde hareket eden ve müşteri memnuniyetini sağlayarak Ichiban ödülü kazanan bayilerimizi kutluyorum.” dedi. 2007 yılından bu yana düzenlenen geleneksel “Ichiban Ödülleri” ile Toyota bayilerinin müşteri memnuniyeti performasında somut gelişimler görüldü. Geçen süre içinde satışta yüzde 47,5 ve satış sonrası hizmetlerde de yüzde 40 oranında müşteri memnuniyeti artışı sağlandığı da istatistiklere yansıdı. 

 *Ödüllere adını veren ve Japonca ‘Birinci’ anlamına gelen “Ichiban”, Toyota’nın müşteri memnuniyeti sloganı olan ve “Önce Müşteri” anlamına gelen Japonca “Okyakusama Ichiban” sözcüklerinden alınmıştır.
Blogger tarafından desteklenmektedir.