SAMSUNG ELECTRONİCS TÜRKİYE BAŞKANI YENİ NESİL ANKASTRE ÜRÜNLERİNİ TANITMAK İÇİN MUTFAĞA GİRDİ

9 farklı modelle Türkiye’de satışa sunulan Ankastre serisde iddialı olduklarını belirten Joung, beyaz eşyada üç yıl içinde liderlik hedeflerini söyledi. Joung; “Samsung olarak tüm ürün gruplarındaki lider konumumuzu mutfak ürünleri segmentine de taşımaya kararlıyız. 
Beyaz eşyada 3 yıl içinde lider olmayı hedefliyoruz. Samsung Dijital Plaza’lar ve diğer satış kanallarındaki deneyim alanlarımız, günden güne büyüyen servis hizmetlerimiz ve sunduğumuz akılcı ürün seçenekleriyle, kısa süre içinde mutfak ürünlerinde de liderliği yakalayacağımıza inanıyoruz. Türkiye için mutfak çok özel bir alan. Bizler de bunun farkında olarak, Türk tüketicilerinin gerçek ihtiyaçlarına yönelik ürünlerimizle ankastre ürünlerinde Türkiye mutfaklarına dâhil olmaktan gurur duyuyoruz.

Farklı kültürlerin lezzetlerini taşıyan Türk yemeklerine hayran olan biri olarak, Samsung’un bu ülkenin mutfağında farklı ve özel bir yer edineceğine inanıyorum” dedi. Yoonie Joung, beyaz eşya ve mutfak ürünleri pazarı ile ilgili olarak; “Mevcut durumda en büyük çalışmalarımız arasında, bayi yapısını genişletmek var. 47 şehirdeki 145 Samsung mağazasına yenilerini ekleyerek, yıl sonunda 200 mağazaya ulaşmayı hedefliyoruz. Bunun için gerekli satış ve servis yapısının hazırlıkları devam ediyor.

Servis kısmı için önceliğimiz yüzde 100 müşteri memnuniyeti. Ürün alımında, tüketicinin ürünü aldıktan sonra, ayrıca servisi beklemesi yerine, evlere servis hizmeti, hem ürünü getiriyor hem de kurulumu gerçekleştiriyor. Eğer üründe bir sorun olursa, 1 günde değişim yapabiliyoruz. Ayrıca bir de çeyiz uygulamamız mevcut. Bu uygulama ile birlikte alınan ürünlerin kurulumları 1 yıl içinde yapılabiliyor” dedi.Zaman
Blogger tarafından desteklenmektedir.