TTNET GEZİNTİ İLE DİGİTAL REKLAM İŞİNE GİRİYOR
TTNET, e-ticaret’in ardından dijital reklamcılık sektörüne de adım attı. TTNET Genel Müdürü Abdullah
Orkun Kaya, “TTNET, internet kullanıcılarının ilgi alanlarına göre reklam sunmayı sağlayacak. ‘Gezinti’ servisiyle dijital reklamcılık ekosisteminin büyümesine destek olacak” dedi
Kaya, Türkiye’yi yeni dijital çözümler ile tanıştırmak için farklı sektörlere yönelik çözümler sunmaya devam ettiklerini söyledi. Nisan ayında kendi ürünlerinin satışını yapacağı online satış sitesi ve fiyat kıyaslama hizmeti sunan e-ticaret platformunu tanıtan TTNET’in, rotasını şimdi de dijital reklamcılık alanına çevirdiğini belirten Kaya, “Dünyada hızla büyüyen davranışsal hedeflemeli reklamcılığın bir örneği olan ‘Gezinti’ servisi ile dijital reklamcılık sektörünün büyümesine katkı sağlamayı hedefliyoruz” diye konuştu.
1 milyar TL’lik ‘dijital’ Dünyada toplam reklam pazarının 500 milyar dolara yakın olduğunu kaydeden Kaya, bu büyük pazar içinde online reklam pazarının payının 100 milyar dolar civarında olduğunu dikkati çekti.
Özellikle son 2 yılda reklam pazarındaki büyümenin hemen hemen tamamının online pazarında olduğuna işaret eden Kaya, Türkiye’de de durumun farklı olmadığını ifade etti. Kaya, “Geçen yıl Türkiye’de toplam reklam pazarı 5.2 milyar lira, dijital pazarın aldığı pay 1 milyar lira sınırına yaklaşmış” diye konuştu.
Dijital reklamcılığın artık Türkiye’de raklamcılığın parlayan yıldızı konumunda olduğunu ifade eden TTNET Genel Müdürü Kaya, dijital teknolojinin sunduğu imkanlarla bu trendin çok daha güçleneceğini bildirdi. İlgili reklam Kaya, ‘Gezinti’ servisinin çalışmasıyla ilgili şu bilgileri verdi: “Türkiye internet ekosistemi içinde yer alan tüm paydaşlara fayda sağlayan ‘Gezinti’ servisi ile dijital yayınları ziyaret eden kullanıcılara ziyaret ettikleri internet sitesi üzerinden davet gönderiliyor.
Kullanıcılar, davet ekranı üzerinden ‘Gezinti’ hakkında ayrıntılı bilgi alabiliyor ve eğer isterlerse ‘evet’ butonuna tıklayarak açık onay veren kullanıcılar dahil olabiliyor. Davete onay vermeyen ya da davet penceresini kapatmayı tercih eden kullanıcılar ‘Gezinti’ servisine alınmıyor. Ayrıca kullanıcılar diledikleri anda servisten kolayca çıkabiliyor.
‘Gezinti’, sahip olduğu özel teknoloji sayesinde kullanıcıların kimliklerini belirlemiyor ve anonim olarak bu hizmeti almalarını sağlıyor.” Televizyonlar akıllanıyor Müşterilerinin hayatını zenginleştirecek servisleri birbiri ardına hayata geçirdiklerini aktaran Kaya konuşmasında, heyecan verici bir başka projeyi daha hayata geçirdiklerini, OTT TV cihazıyla televizyonlara beyin nakli yapacaklarını söyledi.
Kaya, “OTT cihazları sayesinde tüm televizyonları internete bağlayarak, akıllı TV haline getiriyoruz” dedi. Kaya, cihazların gelişmiş özellikleri sayesinde, bütün televizyonlara internetten yayın alma özelliği kazandırdıklarını ve herkesin Tivibu Smart TV’nin uygulamasında yer alan dijital içeriğe istediği zaman ulaşabileceğini de açıkladı.MİLLİYET
Orkun Kaya, “TTNET, internet kullanıcılarının ilgi alanlarına göre reklam sunmayı sağlayacak. ‘Gezinti’ servisiyle dijital reklamcılık ekosisteminin büyümesine destek olacak” dedi
Kaya, Türkiye’yi yeni dijital çözümler ile tanıştırmak için farklı sektörlere yönelik çözümler sunmaya devam ettiklerini söyledi. Nisan ayında kendi ürünlerinin satışını yapacağı online satış sitesi ve fiyat kıyaslama hizmeti sunan e-ticaret platformunu tanıtan TTNET’in, rotasını şimdi de dijital reklamcılık alanına çevirdiğini belirten Kaya, “Dünyada hızla büyüyen davranışsal hedeflemeli reklamcılığın bir örneği olan ‘Gezinti’ servisi ile dijital reklamcılık sektörünün büyümesine katkı sağlamayı hedefliyoruz” diye konuştu.
1 milyar TL’lik ‘dijital’ Dünyada toplam reklam pazarının 500 milyar dolara yakın olduğunu kaydeden Kaya, bu büyük pazar içinde online reklam pazarının payının 100 milyar dolar civarında olduğunu dikkati çekti.
Özellikle son 2 yılda reklam pazarındaki büyümenin hemen hemen tamamının online pazarında olduğuna işaret eden Kaya, Türkiye’de de durumun farklı olmadığını ifade etti. Kaya, “Geçen yıl Türkiye’de toplam reklam pazarı 5.2 milyar lira, dijital pazarın aldığı pay 1 milyar lira sınırına yaklaşmış” diye konuştu.
Dijital reklamcılığın artık Türkiye’de raklamcılığın parlayan yıldızı konumunda olduğunu ifade eden TTNET Genel Müdürü Kaya, dijital teknolojinin sunduğu imkanlarla bu trendin çok daha güçleneceğini bildirdi. İlgili reklam Kaya, ‘Gezinti’ servisinin çalışmasıyla ilgili şu bilgileri verdi: “Türkiye internet ekosistemi içinde yer alan tüm paydaşlara fayda sağlayan ‘Gezinti’ servisi ile dijital yayınları ziyaret eden kullanıcılara ziyaret ettikleri internet sitesi üzerinden davet gönderiliyor.
Kullanıcılar, davet ekranı üzerinden ‘Gezinti’ hakkında ayrıntılı bilgi alabiliyor ve eğer isterlerse ‘evet’ butonuna tıklayarak açık onay veren kullanıcılar dahil olabiliyor. Davete onay vermeyen ya da davet penceresini kapatmayı tercih eden kullanıcılar ‘Gezinti’ servisine alınmıyor. Ayrıca kullanıcılar diledikleri anda servisten kolayca çıkabiliyor.
‘Gezinti’, sahip olduğu özel teknoloji sayesinde kullanıcıların kimliklerini belirlemiyor ve anonim olarak bu hizmeti almalarını sağlıyor.” Televizyonlar akıllanıyor Müşterilerinin hayatını zenginleştirecek servisleri birbiri ardına hayata geçirdiklerini aktaran Kaya konuşmasında, heyecan verici bir başka projeyi daha hayata geçirdiklerini, OTT TV cihazıyla televizyonlara beyin nakli yapacaklarını söyledi.
Kaya, “OTT cihazları sayesinde tüm televizyonları internete bağlayarak, akıllı TV haline getiriyoruz” dedi. Kaya, cihazların gelişmiş özellikleri sayesinde, bütün televizyonlara internetten yayın alma özelliği kazandırdıklarını ve herkesin Tivibu Smart TV’nin uygulamasında yer alan dijital içeriğe istediği zaman ulaşabileceğini de açıkladı.MİLLİYET