VİSA EUROPE FORMULA E YARIŞLARININ RESMİ ÖDEME HİZMETLERİ SPONSORU
Visa Europe, FIA Formula E resmi ödeme hizmetleri sponsorluğunu 2018 yılına kadar uzattığını duyurdu. Dünyanın ilk elektrikli araç yarışı olan FIA Formula E Şampiyonası, 2015-2016 yarış sezonunda 3 kıtada 10 şehirde gerçekleşecek.
İkinci sezonu 24 Ekim 2015’te Pekin’de başlayan Formula E, 2-3 Temmuz 2016 tarihlerinde Londra’da sona erecek.
Visa, yarışlarda FIA Formula E Şampiyonluk unvanını elinde tutan Nelson Piquet Jr’nin de sponsoru oldu.
Nelson Piquet Jr, “Visa Marka Elçisi” olarak yarışlarda yer alacak. 22 yıllık tecrübeye sahip başarılı pilot Piquet Jr, yarışların ilk sezonunda Berlin’de “Visa Fastest Lap” kupasını kazanmıştı. “Visa Fastest Lap” kupası, 2015-2016 sezon yarışlarında da verilmeye devam edecek.
Bu kupa kapsamında en hızlı pilot yarış sırasında kazandığı puanların üzerine FIA’dan iki şampiyonluk puanı daha kazanacak. İki yenilikçi markanın muhteşem birlikteliği Visa Europe Satış ve Pazarlamadan sorumlu İcra Kurulu Üyesi Mark Antipof sponsorlukla ilgili şunları söyledi: “Visa Europe ve Formula E işbirliği iki yenilikçi markanın muhteşem birlikteliğini temsil ediyor.
Formula E, elektrik enerjisi ile şekillenen bir geleceğe öncülük ederek motor sporlarını yeniden kurgularken, Visa Europe da ödemeleri daha hızlı, daha kolay ve daha güvenli hale getiren teknolojilerin öncüsü olarak ödeme sistemlerine yön veriyor. İş ortaklarımızın inovasyon ve liderliğe olan tutkumuza paralel bir anlayışa sahip olmalarını çok önemsiyoruz.
Bu doğrultuda, motorlu araçlar alanında evrim yaratan Formula E yarışlarına olan sponsorluk desteğimizi önümüzdeki 3 yıl sürdürmeye devam edeceğiz. Nelson Piquet Jr’nin “Visa Marka Elçisi” olmasından dolayı da son derece heyecanlıyız. İlk kez dünyaca ünlü bir pilota sponsor oluyoruz ve bu, Nelson Piquet Jr hayranları ile güçlü bir bağ kurmamız için de büyük fırsat.”
Formula E CEO’su Alejandro Agag ise konuyla ilgili olarak “Visa, inovasyon konusunda öncü rol üstlenen ve bu alandaki çalışmaları ile dünya çapında bilinirliği olan bir marka. Formula E’nin benimsediği değerler ile de birebir örtüşen bu işbirliği, Formula E yarışlarının başarısını ve gelişmekte olan profilini bir kez daha gösteriyor” dedi.
Nelson Piquet Jr “Visa Marka Elçisi” “Visa Marka Elçisi” olarak Formula E yarışlarına katılmaktan gurur duyduğunu belirten Nelson Piquet Jr, “Ödemeler sektörünün önde gelen global markası ile işbirliği yapmak benim için büyük bir onur. Dünyanın ilk elektrikli araçlar yarışına katılan bir pilot olarak, Visa'nın teknoloji ve inovasyona ne derece önem verdiğini görüyorum. Önümüzdeki dönemde yürüteceğimiz kampanyalar beni son derece heyecanlandırıyor” dedi.
Daha önce görülmemiş düzeyde bir etkileşim yaratmak hedefleniyor Visa, Formula E sponsorluğu çerçevesinde sosyal, dijital ve geleneksel mecralarda yürüteceği pazarlama faaliyetleriyle Avrupa pazarlarındaki tüm iş yerleri, müşteriler ve üye bankalar ile güçlü bir sinerji yaratacak. Formula E’nin sosyal ve dijital medyayı yenilikçi şekilde kullanması fanlara da önemli bir rol verecek.
Örneğin fanların sosyal medya üzerinden favori pilotları oyladıkları Fanboost gibi girişimler, profesyonel sporlarda daha önce hiç görülmemiş düzeyde bir etkileşim yaratacak. Ödemeler dünyasının kalbinde yer alan Visa’nın “Her zaman, her Yerde” marka vaadi, şampiyona boyunca etkisini gösterecek.
Nelson Piquet Jr, “Visa Marka Elçisi” olarak yarışlarda yer alacak. 22 yıllık tecrübeye sahip başarılı pilot Piquet Jr, yarışların ilk sezonunda Berlin’de “Visa Fastest Lap” kupasını kazanmıştı. “Visa Fastest Lap” kupası, 2015-2016 sezon yarışlarında da verilmeye devam edecek.
Bu kupa kapsamında en hızlı pilot yarış sırasında kazandığı puanların üzerine FIA’dan iki şampiyonluk puanı daha kazanacak. İki yenilikçi markanın muhteşem birlikteliği Visa Europe Satış ve Pazarlamadan sorumlu İcra Kurulu Üyesi Mark Antipof sponsorlukla ilgili şunları söyledi: “Visa Europe ve Formula E işbirliği iki yenilikçi markanın muhteşem birlikteliğini temsil ediyor.
Formula E, elektrik enerjisi ile şekillenen bir geleceğe öncülük ederek motor sporlarını yeniden kurgularken, Visa Europe da ödemeleri daha hızlı, daha kolay ve daha güvenli hale getiren teknolojilerin öncüsü olarak ödeme sistemlerine yön veriyor. İş ortaklarımızın inovasyon ve liderliğe olan tutkumuza paralel bir anlayışa sahip olmalarını çok önemsiyoruz.
Bu doğrultuda, motorlu araçlar alanında evrim yaratan Formula E yarışlarına olan sponsorluk desteğimizi önümüzdeki 3 yıl sürdürmeye devam edeceğiz. Nelson Piquet Jr’nin “Visa Marka Elçisi” olmasından dolayı da son derece heyecanlıyız. İlk kez dünyaca ünlü bir pilota sponsor oluyoruz ve bu, Nelson Piquet Jr hayranları ile güçlü bir bağ kurmamız için de büyük fırsat.”
Formula E CEO’su Alejandro Agag ise konuyla ilgili olarak “Visa, inovasyon konusunda öncü rol üstlenen ve bu alandaki çalışmaları ile dünya çapında bilinirliği olan bir marka. Formula E’nin benimsediği değerler ile de birebir örtüşen bu işbirliği, Formula E yarışlarının başarısını ve gelişmekte olan profilini bir kez daha gösteriyor” dedi.
Nelson Piquet Jr “Visa Marka Elçisi” “Visa Marka Elçisi” olarak Formula E yarışlarına katılmaktan gurur duyduğunu belirten Nelson Piquet Jr, “Ödemeler sektörünün önde gelen global markası ile işbirliği yapmak benim için büyük bir onur. Dünyanın ilk elektrikli araçlar yarışına katılan bir pilot olarak, Visa'nın teknoloji ve inovasyona ne derece önem verdiğini görüyorum. Önümüzdeki dönemde yürüteceğimiz kampanyalar beni son derece heyecanlandırıyor” dedi.
Daha önce görülmemiş düzeyde bir etkileşim yaratmak hedefleniyor Visa, Formula E sponsorluğu çerçevesinde sosyal, dijital ve geleneksel mecralarda yürüteceği pazarlama faaliyetleriyle Avrupa pazarlarındaki tüm iş yerleri, müşteriler ve üye bankalar ile güçlü bir sinerji yaratacak. Formula E’nin sosyal ve dijital medyayı yenilikçi şekilde kullanması fanlara da önemli bir rol verecek.
Örneğin fanların sosyal medya üzerinden favori pilotları oyladıkları Fanboost gibi girişimler, profesyonel sporlarda daha önce hiç görülmemiş düzeyde bir etkileşim yaratacak. Ödemeler dünyasının kalbinde yer alan Visa’nın “Her zaman, her Yerde” marka vaadi, şampiyona boyunca etkisini gösterecek.