AKBANK’IN “ZIT İKIZLERI”
Akbank, Türkiye’nin ünlü oyuncuları Kıvanç Tatlıtuğ ve
İlker Ayrık
ile başlattığı "Zıt İkizler" temalı yeni
reklam kampanyasında, herkesi Akbanklı olmaya davet ediyor.
Müşterilerinin tüm ihtiyaçlarını
karşılamayı ve onların yaşamlarını kolaylaştırmayı temel ilke olarak benimseyen
Akbank, yeni reklam kampanyasıyla, ulaştığı müşteri sayısını daha da
genişletmeyi hedefliyor.
Ünlü oyuncular Kıvanç Tatlıtuğ ve İlker Ayrık'ın, "Zıt İkizler" olarak rol aldıkları yeni reklam kampanyasında, henüz Akbank’la tanışmayan ve bankayla çalışmayan kesim hedefleniyor.
Daha reklam başlamadan sosyal medyada büyük ilgi uyandıran kampanya iki ünlü oyuncusuyla birlikte 13 Mart Çarşamba akşamı gerçekleştirilen bir basın toplantısıyla tanıtıldı.
Ünlü oyuncular Kıvanç Tatlıtuğ ve İlker Ayrık'ın, "Zıt İkizler" olarak rol aldıkları yeni reklam kampanyasında, henüz Akbank’la tanışmayan ve bankayla çalışmayan kesim hedefleniyor.
Daha reklam başlamadan sosyal medyada büyük ilgi uyandıran kampanya iki ünlü oyuncusuyla birlikte 13 Mart Çarşamba akşamı gerçekleştirilen bir basın toplantısıyla tanıtıldı.
“Şimdi
Akbank farkını ortaya koyma zamanı”
Basın toplantısında konuşan Akbank Genel Müdürü Hakan Binbaşgil, dünyanın
en saygın marka değerlendirme kurumlarından biri olan Brand Finance tarafından
üst üste iki yıldır Türkiye’nin en değerli banka markası olarak tescil
edilmelerinden duydukları gururun altını çizdiği açıklamasında “Mutlulukla söylüyoruz: biz
müşterilerimizin sıcak, samimi, herkese hitap eden bir banka olarak gördüğü,
yüksek çalışan bağlılığına sahip bir markayız. Müşteri ve çalışanlarının yüksek
memnuniyetiyle hizmet kalitesini sektörden her zaman bir adım daha önde tutmaya
çalışan ve bu şekilde de farklılaşmayı hedefleyen bir bankayız.
Bugün
“Kalıcı Liderlik” vizyonumuzda başka bir aşamaya geçiyoruz. Bugün
ülkemizde 37 milyonu bankalı, 18 milyonu bankasız yaklaşık 55 milyon vatandaşımız bankacılık hizmeti almaya
uygun. Akbank olarak bu toplamın 12 milyondan fazlasına hizmet
veriyoruz. Hedefimiz tüm bu vatandaşlarımıza ulaşmak ve onları sektörün
lider bankasıyla tanıştırmak ve üstün bankacılık hizmetlerimizle buluşturmak” dedi.
Binbaşgil “Şimdi Akbank olarak yüreğimizi
ve farkımızı ortaya koymanın zamanı. Bugün burada
sizlerin aracılığı ile tüm Türkiye’ye duyurduğumuz yeni kampanyamızla Akbank'ın bu
farkını, 'Akbanklı olma' kavramını henüz Akbanklı olmayan banka müşterilerine de anlatmayı hedefliyoruz. Yeni
reklam kampanyamızla herkesi Akbanklı olmaya, bankamızın hizmet ve ürün kalitesinden
faydalanmaya davet ediyoruz.” diye sözlerine devam etti. Reklam kampanyasında herkesin büyük emek
verdiğini belirten Binbaşgil, sanatçıların çok iyi bir performans
gösterdiklerini, ortaya çok güzel bir çalışma çıktığını vurguladı.
Akbank reklam
kampanyasında "Ali" rolünü üstlenen ünlü oyuncu Kıvanç Tatlıtuğ, Akbanklıların işlerini ne kadar tutkuyla
yaptıklarını yakından görme fırsatı bulduğunu belirterek, “Böyle köklü bir
kurum ile işbirliği yapmaktan mutluluk duyuyorum” dedi.
Reklam filminde,
"Nuri" karakterini canlandıran ünlü oyuncu İlker Ayrık da "Böyle bir projede yer almaktan gurur duydum”
dedi.
“Çocuk ve bebek oyuncular 3500 kişi arasından
seçildi”
Akbank Kurumsal İletişim Bölüm Başkanı Murat Göllü ise
konuşmasında Türkiye’nin en değerli
banka markası Akbank’a yakışan ve farkını ortaya koyan çok özel bir
kampanyaya imza attıklarına inandıklarını belirtti. Projede
yer alan sanatçılara ve katkısı bulunan herkese emekleri
için teşekkür eden
Murat Göllü, “Aslen filmde bizleri en çok zorlayan konu casting
oldu. Kıvanç ve İlker'in
bebekliklerinden bugüne gelene kadar benzerlerinin bulunması için toplam 3500 cast arasından seçim yapıldı ve en uygun castlar şeçildi. Filmde
geçen dönemlere ait detaylar da ince ince
çalışıldı. Hastanedeki Bebek Odasındaki beşiklerin kırmızı kurdelelerinden,
80'lere ait okul çantasına, önlük ve yakasından, sünnetteki nazarlığın Urfa'dan
özel olarak getirtilmesine kadar herşey aslına uygun üretildi. Mekanlar da özel olarak seçildi Çemberlitaş Sinema salonundan, Kasımpaşa
Ahmet Emin Yalman İlk Öğretim okuluna hepsi tarihi dokusu baskın ve bahsedilen
dönemleri yaşamış mekanlardı. ” dedi.
REKLAM HAKKINDA
Nuri; uyanık, yaramaz, sevimli, devamlı
başına iş açan bir karakterdir. Zıt ikizi Ali ise akıllı, bilinçli, yol
gösterici, çözümcü ve iyi kalplidir. İkizi Nuri, farklı durumlarda kendini
çıkmaza sokarken, yol gösterici ve çözüm odaklı kardeşi Ali, Akbank ürün ve hizmetlerini
kullanma konusunda ona yol gösterecektir.