ANLAŞMALI SERVİS VE DESTEK HİZMET SAĞLAYICILARA AKSİGORTA KALİTE SÜZGECİ
Aksigorta, müşterilerinin hasar sürecinde aldıkları hizmetin kalitesini yükseltmek üzere anlaşmalı servis ve diğer destek hizmet sağlayıcılarını kalite süzgecinden geçiriyor.
Bölgesel ihtiyaçları, geçmiş hasarlardaki tecrübelerini ve servislerin kalite standartlarını değerlendirerek anlaşmalı servis sayısını 870’e indiren Aksigorta, Ağır Hasar Onarım Merkezleri’nin sayısını da 29 ilde hizmet verebilmek üzere 51’e yükseltti.
SERTİFİKALI SERVİSLER, DENEYİMLİ EKİPLER TARAFINDAN DÜZENLİ KONTROL ALTINDA
Aksigorta’nın tamamı TSE, TÜV ve CZ gibi sertifikasyon kuruluşlarının kalite tescil belgesine sahip anlaşmalı servisleri, deneyimli kalite destek ekipleri tarafından düzenli şekilde ziyaret edilerek denetleniyor.
Gerçekleştirilen denetimlerde herhangi bir eksik saptanması durumunda gerekli uyarılar yapılıyor, alınan aksiyonlar takip ediliyor. 2013 yılında başlatılan ve aralıksız sürdürülen optimizasyon çalışmaları sayesinde sigortalılar, araçlarının onarımını çok daha iyi fiziksel olanaklara, eğitimli personele sahip tam donanımlı, sertifikalı servislerde güvenle yaptırıyorlar.