BURCU GÜNEŞİN YENİ ALBÜMÜ SİHİRBAZ ÇIKTI

Gözlerinde Bıraktım Aşkı
Söz: Burcu Güneş, Gözde Hatipoğlu Müzik. Burcu Güneş
Aşk Geçiyormuş İstanbul'dan
Söz & Müzik. Burcu Güneş
Çekim Alanı
Söz & Müzik. Burcu Güneş
Ateş ve Suyun Aşkı
Söz: Can Yücel Müzik: Burcu Güneş, GFuat Güner
Mutluyuz (Sevgilimi O Kadar Çok Seviyorum Ki.)
Söz & Müzik. Burcu Güneş
Sihirbaz
Söz & Müzik. Burcu Güneş
Di'li Geçmiş
Söz & Müzik. Burcu Güneş
Bundan İbaret
Söz: Nermin Kurban Müzik. Seliami Şahin
Benim Gibi Sevgili Bulamazsın
Söz & Müzik. Selami Şahin
Gurur Çiçekleri
Söz: Aysel Gürel Müzik. Burcu Güneş
Gözlerinde Bıraktım Aşkı ( Club Vocal Mix)
Söz: Burcu Güneş, Gözde Hatipoğlu Müzik. Burcu Güneş
Gözlerinde Bıraktım Aşkı (Retro Remix-BG)
Söz: Burcu Güneş, Gözde Hatipoğlu Müzik. Burcu Güneş
Blogger tarafından desteklenmektedir.